Galtes de porc al forn

Ingredients per 4 persones
4 galtes de porc • 1 cabeça d’alls • brandi • sal • pebre • oli d’oliva • aigua
Preparació
Escalfem el forn a 250º dalt i baix sense aire.
Clavem el ganivet a les galtes per la part de sobre unes 5 vegades (com si les volguéssiu matar). Mentrestant en una safata de forn hi posem un dit d’aigua, un raig d’oli, les galtes salpebrades, les ruixem amb generositat amb el brandi i hi repartim tota la cabeça d’alls sense pelar.
Mentrestant van couen, amb una cullera de tant en tant reguem les galtes amb el mateix suc que deixen anar.
Tardaran aproximadament uns tres quarts d’hora a coure, les punxeu amb una forquilla i si la carn és tova vol dir que ja estan cuites.
* Si durant la cocció quedés sense aigua n’hi afegiu. Les podeu acompanyar amb un puré de patates.
Posted on 3 abril 2012, in carns, plats fàcils, RECEPTES and tagged blog de cuina, cuina fàcil, galtes al forn, galtes de porc, ordal, receptes. Bookmark the permalink. 4 comentaris.












Hola cosineta! Avui he fet les galtes i han quedat molt bones… Una recepta sencilla i bona!
Petonets,
Ester
Hol·la Ester!
Quan puguis fes braons de porc amb la mateixa recepta, també boníssims.
M’encanta la recepta! Sembla sencilla i te que estar boníssima!!! A veure si pu pel cap de setmana!!
Gracies per les receptes!! Fantastica web!!
Hola Sandra, si ho fas amb carinyo t’ha de sortir bé per força. Ja hem diràs.
Una abraçada,
Llúcia