Macarrons a la Bolonyesa

Ingredients per 4 o 5 persones

400 g de macarrons dels ratllats • 400 g de carn picada de vedella i porc • 1 ceba seca • 2 alls •1 tija d´api • 2 pastanagues • 400 g de tomàquet natural triturat • 200 ml de vi negre (un got) • 150 g de formatge ratllat • oli d’oliva verge extra • sal • pebre • 1 culleradeta d’alfàbrega • 1 culleradeta d’orenga

Elaboració

Pela i pica els alls, la ceba i les pastanagues a dauets i posa’ls a coure en una cassola amb un raig d’oli. Afegeix la branca d’api tallada a tres trossos i fes-ho bé tot. Un cop fet (15 minuts aproximadament) retira l’api.

Incorpora la carn picada. Salpebre i deixa coure durant uns 5 minuts més. Afegeix-hi l’orenga, l’alfàbrega, el vi negre i el tomàquet triturat i cuina-ho a foc suau durant 30 minuts.

Poseu aigua a escalfar amb sal. Quan comenci a bullir, afegeix els macarrons i cou-los durant el temps que indiqui el paquet. Retira, escorre i afegeix-los a la cassola. Remena i serveix. Només caldrà posar-hi el formatge ratllat per sobre, jo hi poso manxego i com més bo millor.

Avatar de Desconocido

Acerca de Sopadefarigola

De cuina, de muntanya i de poble.

Publicado el 4 diciembre 2023 en pasta, RECEPTES y etiquetado en , . Guarda el enlace permanente. Deja un comentario.

Deja un comentario

Diseña un sitio como este con WordPress.com
Comenzar