«Pan de ajo» amb tomàquet

Ingredients
Pa de coca • oli d’oliva • 6 o 7 grans d’all • 1 pot de tomàquets secs amb oli • 3 tomàquets madurs forts • tàperes
Elaboració
Tallem el pa a mida de llesquetes i el torrem. Pelem els grans d’all i els fregim amb abundant oli d’oliva tallats a làmines, a poc a poc, i els retirem de la paella.
Suquem per una cara les torrades amb l’oli que hem fregit els alls i les posem en una safata. Barregem els tomàquets secs amb els madurs, tots tallats ben petits i amb una mica de sal, els repartim per sobre de les llesquetes i a sobre de tot ho acabem amb 3 o 4 tàperes a cadascuna.
*Us asseguro que aquest “pan de ajo” és boníssim.
Publicado el 27 agosto 2024 en entrants, plats fàcils, RECEPTES, tapes y etiquetado en pa d'all, pan de ajo. Guarda el enlace permanente. Deja un comentario.
















Deja un comentario
Comments 0