Filets de peix a la Donostiarra

Ingredients per 4 persones

4 filets de peix • 4 o 5 grans d’all • oli d’oliva • ½ got de vinagre • sal • pebre negre • 1o 2 bitxos petits (guindilles)

Elaboració

Escalfem el forn a uns 200° i mentrestant en una paella amb oli fem coure poc a poc els alls laminats i la guindilla, tot seguit i tirem un bon raig de vinagre i ho salpebrem.

Posem el peix en una safata per anar al forn i tirem tots els ingredients de la paella per sobre i el deixem coure uns 10 o 15 minuts, dependrà de la mida dels filets.

* Podem fer-ho amb un peix gran (llobarro, besuc, lluç…), tindrem que treure-li l’espina i fer-lo en dos filets grans, posarem la pell tocant la safata. (Els de la foto son cues de rap).

Avatar de Desconocido

Acerca de Sopadefarigola

De cuina, de muntanya i de poble.

Publicado el 19 febrero 2011 en peixos i mariscs, plats fàcils, RECEPTES y etiquetado en , , , , , , , , . Guarda el enlace permanente. 1 comentario.

Deja un comentario

Diseña un sitio como este con WordPress.com
Comenzar