Pasta fullada amb xocolata
Ingredients
2 làmines de pasta fullada • crema de cacau (nocilla, nutella…) • sucre
Preparació
Prèviament escalfem el forn dalt i baix a 200º, agafem una safata de forn i hi posem paper vegetal (especial forn), hi posem una làmina de pasta fullada. Repartim força crema de cacau per sobre la pasta de full i ho tapem amb l’altre làmina. Finalment hi tirem força sucre per sobre i ja ho podem enfornar. Ho posem a l’alçada de mig forn i esperem que creixi i es torri, 10 o 15 minuts. Si li costa torrar-se ho remateu amb el grill.
* No estireu les làmines amb el corró ni tanqueu les vores.
Publicado el 24 marzo 2012 en plats fàcils, postres, RECEPTES y etiquetado en pasta de full, pasta fullada, pastis xocolata, postre fàcil, postres xocolata, xocolata. Guarda el enlace permanente. 2 comentarios.
Queda molt bé , té molt bona presentació i és molt fàcil, el problema és que a durat molt poc se l’han acabat amb un tres i no res!!!!! Maria Falset
Me gustaMe gusta
Pel que veig sou uns llaminers. Quan ho tornis a fer posa-hi ametlles o pinyons per sobre.
Atreveix-te a fer un braç de gitano, no costa res, si no t’agrada de crema el pots omplir de xocolata desfeta, fes-la ben espesa.
Llúcia
Me gustaMe gusta